SFA

  

 

La solució integral que transforma la teva assessoria en un negoci en creixement.

Compliment, col·laboració i automatismes per a Despatxos i assessories.

Amb Sage for Accountants, compleix les obligacions legals sense esforç, augmenta la productivitat i la col·laboració amb les eines d'automatització.
L'avenç de Sage for Accountants més potent i versàtil, per a tota mena d'assessories.

Comunitat i Networking: Pertinença a una comunitat de clients i despatxos que et permetrà el networking amb altres col·legues i el creixement tant orgànic com inorgànic del teu negoci.
Gestió fiscal comptable: La gestió comptable i financera de Sage for Accountants permet un total control i seguiment dels processos comptables amb traçabilitat de la informació.
Laboral: La suite de gestió laboral i administració de personal per a despatxos professionals i assessories més completa del mercat.
Facturació: Les eines que necessites per adaptar-te satisfactòriament a les noves normes de facturació com Verifactu o factura electrònica.
Connectivitat: Amb bancs, clients i organismes públics; i connectivitat amb altres serveis de valor afegit.
Automatització de processos: Processos massius, programació de tasques. A cadascuna de les àrees del teu despatx optimitzant processos de gestió i guanyant temps al Despatx.

 

Més informació :   Poden contactar amb nosaltres